maanantai 20. elokuuta 2012

81 ja 82 Amurista

Koska aikani meni lähes kokonaan kuvankäsittelyn lomassa, kostan sen teille lyhyen tekstiliipaisun muodossa. Tai ehkä olen vain laiska sillä nämäkin bongasin jo 15.8. eli lähes heti Linnacruisingin jälkeen. En ole vain viitsinyt, muovinen kiekko on kiehtonut enemmän. Ote alkaa lipsua, suksien pohjat kuluvat.

Niin, kulutin aikaani töiden jälkeen Amurissa sillä olin pannut merkille siellä olevan 81-kilpisen Pajeron. Jos olisin Lontoon taksi, olisin todennäköisesti se musta sillä olen rutistellut pitkin Tampereen pikkukatuja bongauksen toivossa häiritsevän paljon, ovat käyneet tutuksi. Mutta nyt rutistelin pyörälläni kohti kohtauspistettä, matkan varrella hämmästyksekseni näin kilven 82. Nopsaan kuva kasiykkösestä ja takaisin kasikakkosen luo, jonka lähistölle oli ikäväkseni saapunut häiritseviä tekijöitä. Nämä häiritsevät tekijät hiipivät potkukelkan kaltaisilla laitteilla suojatien ylitse suu auki minua toljottaen, sillä olin pysähtynyt ottamaan kuvaa kilvestä. Muistin vanhan neuvon koulusta - jos kohtaat karhun tai zombien, pitää olla liikkumatta. Jäädyin paikalleni, Esla-kuski (höhöö kirjoitin ensin kusi) vavahteli aluksellaan suojatien yli kiinnittämättä minuun mitään huomiota. Naps, kuva talteen ja ripi rapi kotiin. Kohta vasta satasessa ja tuntuu kuin tämäkin olisi pian ohitse. Blä.


Amurin tiikeri nro.81


Amurin tiikeri nro.82

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti